Om tjänsten
Vi söker nu en IT-supportmedarbetare till en välkänd banks Service Desk, där du kommer att spela en viktig roll i att ge support och hjälpa den interna personalen med IT-relaterade frågor och hantering av hårdvara. All service sker på plats och i nära samarbete med kollegor, vilket gör det till en social och dynamisk roll. Kontoret är beläget på Gärdet i Stockholm, arbetstider under vardagar 8-17. Detta är en heltidstjänst med start omgående, 6 månaders provanställning tillämpas för att sedan övergå i en tillsvidareanställning.
Dina arbetsuppgifter
– Ge IT-support till personalen på plats
– Hantera och kvittera ut hårdvara
– Hjälpa till med felsökning och enklare IT-relaterade problem
– Säkerställa en hög nivå av service och en positiv upplevelse för användarna
Din profil
För att trivas i rollen ser vi att du är ordningssam, strukturerad och social. Du är arbetsvillig och tar ägandeskap i dina arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att hantera det personliga mötet och ge en service av högsta kvalitet. Teknisk expertis är en fördel, men vi värderar dina sociala och kommunikativa färdigheter högre.
Krav:
– Erfarenhet av tidigare serviceyrke, gärna inom IT eller teknisk support
– Förmåga att arbeta självständigt och i team
– Goda kommunikativa färdigheter och en serviceinriktad inställning
Om företaget
Är du en positiv och lösningsorienterad person som gillar att hjälpa andra? Då är detta en roll för dig! Skicka in din ansökan redan idag.
Välkommen med din ansökan!