Om tjänsten
Är du redo för en spännande möjlighet inom kundservice där du får vara en del av en verksamhet i förändring? Vi söker just nu engagerade kundtjänstmedarbetare som vill vara med och stötta ett större systembyte hos ett välkänt företag inom hållbarhet och återvinning med start omgående.
Detta är en roll för dig som vill utvecklas, trivs i en varierad arbetsmiljö och är nyfiken på att lära dig en spännande bransch!
I rollen som kundtjänstmedarbetare arbetar du med att ta emot och hantera inkommande ärenden via telefon och mejl, samt säkerställa en riktigt bra kundupplevelse i varje kontakt. Du blir en viktig del i ett större förändringsarbete när nya system implementeras i verksamheten.
Dina arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
• Hantera inkommande kundärenden och frågor
• Följa upp ärenden och säkerställa återkoppling
• Arbeta proaktivt med att hjälpa kunder att digitalisera sina tjänster
• Registrera ordrar
• Bidra till förbättringar och utveckling av arbetssätt
För att säkerställa en bra introduktion kommer du att inleda uppdraget på plats i södra Sverige under några veckor, för att sedan arbeta vidare på deras kontor i Stockholm.
Din profil
Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av kundservice och gillar en roll där du får ta stort ansvar. Du är van vid att arbeta i högt tempo, är lösningsorienterad och vågar ställa frågor för att lära dig nya system och rutiner.
Vi ser gärna att du:
• Talar och skriver flytande svenska
• Har 1–3 års erfarenhet av kundtjänst eller administration
• Har lätt för att sätta dig in i nya system
• Är stresstålig och flexibel
• Kan resa vid behov
Det är också ett plus om du har erfarenhet av mer komplexa verksamheter eller affärssystem.
Om företaget
Vi erbjuder:
• Start: Så snart som möjligt
• Placering: Stockholm, med introduktion i södra Sverige
• Arbetstid: Heltid, dagtid
• Lön: 36 000 kr/mån
Uppdraget löper minst till 31 mars 2026, med möjlighet till förlängning eller anställning hos kunden.